7obak 3amel saytra


ya gama3a yasemen 3amlet alboom gded gamed ta7en esmo 7obak 3amel 

saytra



نفسي متكلمش عليك نفسي ابطل تفكير فيك
نفسي ليله عليا تفوت بس من غير ما احلم بيك

حبك عامل سيطره على قلبي وعلى احساسي
فاضل حبه صغيره وتنسيني اهلي وناسي

احترت حبيبي معاك انا بيجنني هواك
حصلت حاجه بينا بقيت اتمنى اعيش وياك

من اول لحظة لقا والدنيا في عيني جميله
خليني احكيلك بقى اصل انا مش همشي الليله

ليه هواك بياخدني حنين قبل ما اقبلك بسنين
وادينا خلاص فارقنا الناس ومتقابلين

نفسي اروح يا حبيبي مكان فيه متظهرليش وتبان
نفسي يخلص فيا الشوق قبل ما تجنني كمان

حبك عامل سيطره على قلبي وعلى احساسي
فاضل حبه صغيره وتنسيني اهلي وناسي

احترت حبيبي معاك انا بيجنني هواك
حصلت حاجه بينا بقيت اتمنى اعيش وياك

من اول لحظة لقا والدنيا في عيني جميله
خليني احكيلك بقى اصل انا مش همشي الليله

ليه هواك بياخدني حنين قبل ما اقبلك بسنين
وادينا خلاص فارقنا الناس ومتقابلين


تنبيه : المرجوا عدم نسخ الموضوع بدون ذكر مصدره المرفق بالرابط المباشر للموضوع الأصلي وإسم المدونة وشكرا
abuiyad